ÖN MAGÁRA ISMER?
Korábban már foglalkozott hálózatépítéssel, de CSALÓDOTT, MERT
- a hagyományos MLM módszertan szerint nem tudta sikeresen végezni a tevékenységét, nem tudta sikeresen építeni az üzletet;
- nem találta meg a számítását, rengeteget dolgozott, de a jövedelmek nem jöttek;
- nagy mennyiségű készletet halmozott fel, melyet nem tudott értékesíteni, ezért komoly anyagi veszteség érte;
- kapcsolatteremtési kísérletei kudarcba fulladtak;
- környezete elítélte azért, mert MLM-ezik?
EZÉRT ÖN:
- megutálta az MLM-et, mint üzleti lehetőséget;
- megutálta azt a céget, amelynél dolgozott;
- soha többé nem akar nyomulni és rátukmálni sem magát, sem különböző termékeket másokra?
Vajon mi vezethetett idáig? Vizsgáljuk meg a lehetséges okokat!
LEHET, HOGY:
- nem volt elég jó a szponzora, nem kapott elég támogatást?
- nem tudott azonosulni az üzletépítési módszerrel, zavarban volt, szégyellte, amit és ahogy csinál?
- nem tudott azonosulni a képviselt termékekkel, kevés saját terméktapasztalata volt?
- nem hitt magában, nem hitt a rendszerben?
- nem volt elég kitartó, túl korán feladta?
- túl magasak voltak a követelményszintek, amit teljesíthetetlennek ítélt meg?
- túl sokat várt az egésztől és túl gyorsan, nem értette meg a lényegét?
Tételezzük most fel, hogy az akadályozó tényezők elhárultak.
A kérdés ebben az esetben az, hogy:
- a belső motiváció, amiért egyszer már elkezdte az mlm tevékenységet, még megvan-e, vagy pedig sikerült azóta megnyugatató és hosszú távra szóló más megoldást találnia?
- érti-e, hogy az mlm mint üzleti modell hogy működik és pontosan mit kell tennie annak érdekében, hogy Ön is sikeres legyen benne?
- képes lehet-e még hinni benne, hogy az mlm-mel megváltoztathatja az életét és elérheti a kitűzött céljait?
HA
- nem kellene elutasítástól tartania,
- megkapná a megfelelő szponzori támogatást,
- meglenne a megfelelő mennyiségű és mélységű információja,
- teljesíthetőek lennének a feltételek,
- egy kész rendszert és teljeskörű kezelési útmutatót kapna, ami már bizonyítottan működik,
AKKOR érdekelné, hogy ezt hogyan lehet megvalósítani?
ÉRDEKELNÉ, HOGY:
- hogy tud vásárlókat és disztribútorokat nyomulás és tukmálás-mentesen megszerezni?
- hogyan tudja úgy építeni az üzletét, hogy nem kell elutasítástól tartania?
- hogy tudja az online marketing módszereket üzletépítésre használni?